Обговорення результатів наукових досліджень здобувачів наукового ступеня
Міжнародний науково-методичний семінар
23 лютого 2023 року кафедрою промислового маркетингу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" проведено Міжнародний
науково-методичний семінар на тему: «Обговорення результатів наукових досліджень здобувачів наукового ступеня» (дистанційно)
Мета заходу: поглиблення співпраці між кафедрою промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету
України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Варшавською школою економіки (Польща) та Технічним університетом Берліна (Німеччина).
Від КПІ ім. Ігоря Сікорського:
Людмила Шульгіна – докт.екон.наук, професор, кафедра промислового маркетингу ФММ, голова організаційного комітету семінару;
Сергій Шукаєв – докт.техн.наук, професор, завідувач відділу міжнародної координації проектів, заступник голови організаційного комітету семінару;
Марина Кравченко - докт.екон.наук, професор, декан ФММ, член організаційного комітету;
Сергій Солнцев – докт.фіз.-мат.наук, професор, завідувач кафедри промислового маркетингу ФММ, член організаційного комітету семінару;
Катерина Копішинська – канд.екон.наук, доцент, заступник декана ФММ з міжнародної діяльності, член організаційного комітету семінару;
Наталія Писаренко – канд.екон.наук, доцент, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасниця дискусій;
Олександр Зозульов – канд.екон.наук, професор, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
Наталія Юдіна – канд.екон.наук, доцент, кафедра промислового маркетингу ФММ, модератор і учасниця дискусій;
Олексій Кофанов – канд.екон.наук, канд. тех. наук, старший викладач, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
Микита Серевин – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
Христина Костянчук – аспірантка, кафедра промислового маркетингу ФММ,учасник дискусій;
Руслан Залуцький – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
Биба Володимир – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій;
Антон Мазуров – аспірант, кафедра промислового маркетингу ФММ, учасник дискусій.
Від Варшавської школи економіки:
Анна Домбровська – докт.хаб., професор, зав.кафедри дослідження поведінки споживачів ВШЕ, співголова організаційного комітету семінару;
Віолетта Мєжеєвська – докт.хаб., професор, заступник директора Інституту Управління, член організаційного комітету семінару;
Богдан Мруз – докт.хаб., професор, кафедра поведінки споживачів, член організаційного комітету семінару;
Адріан Вікук-Любовецький – докт.хаб., кафедра поведінки споживачів, учасник дискусій;
Аліція Фандреєвська – докторант, кафедра поведінки споживачів, спікер.
Від Технічного університету Берліна:
Ян Кратцер – докт., професор, зав.кафедри менеджменту підприємництва та інновацій, Технічний університет Берліна, співголова організаційного комітету семінару;
Томаш Валічко – докторант, кафедра менеджменту підприємництва та інновацій, Технічний університет Берліна.
Результати домовленостей, прийняті рішення: обговорення концепції дисертації здобувача Аліції Фандреєвської на тему: «Економічний, екологічний і соціальний аспекти відповідальності споживача» (Economic,
environmental and social aspects of consumer responsibility), надання рекомендацій щодо подальшого удосконалення дисертації здобувачем. Вважати міжнародний науково-методичний семінар таким, що відбувся.
Отримані інформаційні матеріали: відсутні. Пропозиції щодо досягнутих домовленостей, виростання результатів: кафедрою промислового маркетингу факультету менеджменту та маркетингу Національного
технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», та Технічним університетом Берліна (Німеччина)» шляхом підписання договору про співробітництво.