Н.В.Юдіна, к.е.н, ст. викладач кафедри промислового маркетингу ФММ удостоєна відзнаки за роботу, що стосується управлінських рішень у рекламній діяльності поліграфічних підприємств. На сайті Комітету Державних премій у галузі науки і техніки про її працю сказано: "Оцінюючи роботу в цілому, необхідно відмітити неординарність підходу до дуже складної і багатоаспектної проблематики, революційну сміливість і новаторство автора, а головне – перспективність рекомендацій не тільки для поліграфічних підприємств України, а й для підприємств країн СНД зі схожою ринковою економікою". Наталія люб'язно розповіла "КП" про свої наукові пошуки.
Праця "Управлінські рішення в рекламній діяльності поліграфічних підприємств" присвячена створенню інноваційного міждисциплінарного знання на перетині економіки, маркетингу, математики, психології та інженерії. Її призначено для підвищення ефективності управління виробничими поліграфічними підприємствами України.
Чому розглядаються саме поліграфічні підприємства? По-перше, вони мають суттєву підтримку з боку держави: поліграфію віднесено до пріоритетного напряму розвитку України та надано державні дотації. На ближчі роки поліграфічні виробництва звільняються від окремих податків, що дозволить їм за цей період налагодити діяльність та отримати стабільний прибуток. Запропонована в моїй праці методика і є тим ефективним інструментом, що допоможе підприємствам вкластися в надані строки. Як молодому науковцю мені приємно, що зроблені кілька років тому передбачення щодо актуальності цієї тематики сьогодні підтвердилися на практиці. За першою (інженерною) освітою я хімік-кібернетик і не з розповідей знаю, наскільки важливими для промислових підприємств є питання підтримки. Чимало моїх однокурсників нині працюють за кордоном, а нове покоління інженерів не бачать чітких перспектив на українських виробництвах.
По-друге, відзначена праця має чітку практичну спрямованість. У ній розглянуто, чому роль маркетологів-економістів на підприємстві поступово змінюватиметься. На перший план виходить обслуговуюча функція маркетингу. Саме за таким стратегічним напрямом змінюється ставлення Податкової служби до підприємств, що сприяє ефективності їхньої співпраці. У найближчому майбутньому маркетологи й економісти мають працювати над конкретними, актуальними, практично спрямованими питаннями, замість теоретичних філософствувань.
Для мене була дуже важливою підтримка з боку Видавничо-поліграфічного інституту НТУУ "КПІ" та його директора проф. П.О. Киричка, яку я отримала ще на початку свого наукового пошуку. У ВПІ добре розуміють, що ефективна рекламна діяльність поліграфічного підприємства – це запорука ефективного майбутнього поліграфічної галузі. А успіх окремої галузі забезпечує ефективну економіку держави в цілому. Так, цеглинка за цеглинкою, шляхом застосування інновацій і наукового підходу в практичній діяльності виробничих підприємств ми відбудуємо ефективне функціонування всієї України. Уже сьогодні я бачу, що окремі положення цієї наукової праці, якими я ділилася на заняттях зі студентами, ефективно застосовуються як аналогії в інших галузях економіки України, а також інших країн світу. А це означає, що ми знаходимося на правильному шляху.
Хочу також зазначити, що Комітет з Державних премій у галузі науки і техніки на своєму сайті http://www.kdpu-nt.gov.ua/work/m23?page=0#comment-form організував широке обговорення робіт, представлених на здобуття Премії Президента України. Студенти, випускники, аспіранти, молоді викладачі та поважні вчені НТУУ "КПІ", представники поліграфічних підприємств активно включилися в обговорення, за що я їм вельми вдячна. Це був справжній вияв демократії й прозорості. Я уважно вчитуюсь у кожне слово кожної людини, яка залишила свій запис про мою працю та про мене як представника колективу викладачів НТУУ "КПІ", особливо радію коментарям студентів. Адже молода наука в університеті існує для студентів і заради студентів. Саме вони є майбутнім України, їм розвивати і зміцнювати нашу державу.
Чи легко бути молодим ученим?.. Знаю, що від проблем, з якими я зіткнулася, потерпає більшість наукової молоді через існування так званих "подвійних стандартів", як висловився М.З.Згуровський на своїй сторінці в соціальній мережі. Тож хочу звернутися до молодих у науці: коли маєте бажання працювати тут і маєте певні здобутки, будьте готові до того, що станете комусь на заваді. Подвійних стандартів ще чимало навкруги, але вони невічні і нестійкі, бо за ними немає правди. Оскільки саме нам продовжувати історію КПІ і розвивати його наукові школи, маємо займатися наукою і сподіватися на справедливість. Думаю, що мої дворазові перемоги в конкурсі "Молодий викладач-дослідник" і цьогорічна перемога в конкурсі на здобуття Премії Президента України для молодих учених є переконливим свідченням, що справедливість існує.
Юдіна Н.В. З наукою переможемо! // Київський політехнік. – 2012. - №37. – С. 3. – Режим доступу : http://futurolog.com.ua/news_06_12_12KParticle.html.
Наукова робота к.е.н. Юдіної Н. В. присвячена розробці концепції управління рекламною діяльністю поліграфічних підприємств. Слід зазначити, що це яскравий приклад актуального,
цікавого та інноваційного дослідження молодого науковця. Викликає повагу глибока теоретична обґрунтованість наукових положень та практична спрямованість даної наукової праці.
Мені як спеціалісту-практику, який працює на автомобільному на ринку, було б цікаво дещо детальніше зупинитися саме на прикладному значенні цієї роботи. Авторка розглядає
рекламу в якості одного з інструментів підвищення конкурентоспроможності вітчизняних поліграфічних підприємств. Проте на практиці, на жаль, і дотепер досить часто реклама
розглядається як стаття витрат з приблизним, а то й зовсім невизначеним ефектом. В науковій роботі к.е.н. Юдіної Н. В. надано певний інструментарій для ефективного управління
рекламною діяльністю підприємства (в даному випадку поліграфічного), який можна адаптувати під практичні потреби підприємств, що працюють на інших ринках. На мою думку,
дане дослідження може бути дуже корисним для спеціалістів різних галузей – як теоретиків, так і практиків, – що мають відношення до реклами, маркетингових комунікацій
та маркетингу в цілому.
Вважаю, що к.е.н. Юдіна Н. В. – автор наукової праці «Управлінські рішення в рекламній діяльності поліграфічних підприємств» – гідна перемоги в цьому конкурсі та заслуговує
на здобуття премії Президента України для молодих вчених за свої наукові досягнення та педагогічні успіхи.
З повагою,
Kальченко Олександр,
студент факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» (2008-2011),
нині – менеджер з маркетингу та реклами ТОВ «АВТО ГРАФ М» (офіційний дилер LAND ROVER, VOLVO та PEUGEOT в Харківській обл.)
Наукова робота Юдіної Н.В. ность не лише теоретичні основи теорії прийняття управлінських рішень, але становить і значний практичнй наробок щодо управління рішеннями в рекламній
діяльності підпрємств. Особливо актуального значення набуває дана робота і з точки зору розробки механізму управління рішеннями у поліграфічній галузі, галузі,яка потребує
прийняття лише вірних рішень через кризовість її становище. Ефективність просування продукції на будь-якому ринку є складним завданням для будь-якого управлінця. Розроблена
автором концепція управління рекламною діяльністю поліграфічних підприємств полегшує прийняття рішень наданих підприємствах та сприяє їх ефективності.
Вважаю, що Юдіна Н.В. заслуговує на перемогу у конкурсі Президента України для молодих вчених.
Наталья Юдина - наш любимый преподаватель! У нее всегда интересно на парах, она всегда все доступно объясняет, что очень важно для нас, студентов, так как мало преподавателей уделяет внимание на то, чтобы студент все правильно понял и освоил. Любая теория всегда подкреплена практическим примером из реальной жизни, что только разжигает интерес студентов. А это уже говорит о высоком профессионализме и знании своего дела! Она всегда готова помочь, доступно объяснить и дать дельный совет, если это необходимо. И без сомнения, представленная робота достойна премии Президента Украины для молодых ученых!
Наталья Владимировна преподаватель у которого на протяжении всего курса обучения было безмерно интересно набираться опыта и знаний. Та благодарность, которую я испытываю каждый раз в момент обращения к информационному массиву который так предельно четко был сформулирован и предоставлен, нам студентам в момент обучения,не имеет границ. Сейчас в своей профессиональной практики маркетолога-аналитика на предприятии ЗАО "Алмаз-М" г. Москва, я часто обращаюсь к некоторым методам оценки эффективности маркетинга на предприятии, которые были сформулированы или дополнены в более ранних работах Натальи Владимировны.
Касательно данного исследования,раскрытие проблемы анализа эффективности рекламной деятельности на полиграфическом предприятии, для меня является полным и всеобъемлющим. Заинтересовали схемы оценки эффективности, аналогов которым в своей практики я не встречала.
Хотелось бы пожелать Юдиной Н.В. успехов в научной деятельности.
С уважением, Иссадовская М.А. ЗАО "Алмаз-М" г. Москва тел. +7 (909) 697-67-39
В условиях развития современного бизнеса и маркетинга в частности, работа, представленная Наталией Владимировной, имеет огромное
значение для украинского рынка полиграфических услуг. Стоит также отметить, что разработанные модели могут быть использованы не только в отношении Украины, но
и всего европейского рынка. Работа раскрывает и подчёркивает наиболее актуальные вопросы полиграфического ранка на сегодняшний день. Без сомнения, подход Наталии
Владимировны не может остаться без внимания и будет неоднократно использован на практике.
С уважением,
Анна Лещинская
Студенка НТУУ "КПИ",кафедра промышленного маркетинга(2007-2011)
Student of George Simon Ohm University of Applied Sciences, International Marketing Program (2011-2013)
Очень интересная и грамотная работа. Особенно хотелось бы отметить, что проводится разработка полной группы решений для управления рекламной деятельностью: кроме самого процесса принятия решений, рассматриваются прогнозирование и оценка результатов. Наличие обратной связи позволяет увеличивать эффективность работы предприятия.
На мою думку, ця робота є такою, що спрямована на практичне повсягденне використання на поліграфічному підприємстві. Завдяки запропонованим методам можно буде досягти ефективньошого контролю якості, а значить, і більшої задоволенності серед споживачів та керівництва. Саме за це я би і відзначив дану роботу, як одну з найефективніших по цій темі.
Наукова робота к.е.н., ст.викл. Юдіної Н. В. має глибоке практичне і теоретичне обґрунтування запропонованих автором наукових
положень, дозволяє забезпечити раціональне використання ресурсів поліграфічних підприємств. Слід зазначити, що економічні стосунки України з іншими країнами
суттєво розширюються. А це підвищує конкуренцію на ринку поліграфічних послуг. З цієї причини у контексті глобальних світових перетворень перед українськими
поліграфічними підприємствами постає актуальне завдання удосконалення їхньої управлінської діяльності. Цьому суттєво сприятиме обґрунтоване структурування
рекламної діяльності цих підприємств як елементу інтегрованих маркетингових комунікацій.
Особисто від себе також хочу зазначити, що, по-перше, представлені наукові дослідження Юдіної Н.В. мають значний теоретико-методологічний внесок у вище
означений напрямок. По-друге, вони мають практичну спрямованість на удосконалення управлінської діяльності в галузі маркетингу підприємства.
Наукова праця Юдіної Н.В. впроваджена у навчальний процес НТУУ «КПІ» у якості практичних прикладів і окремих частин дидактичного наповнення її навчально-методичних
праць, зокрема, дистанційних курсів з дисциплін «Маркетинг малого підприємства» та «Бренд-менеджмент». За цими дистанційними курсами сьогодні навчаться
студенти факультету менеджменту та маркетингу, інженерно-фізичного факультету, інженерно-хімічного факультету, зварювального факультету, факультету інформатики
та обчислювальної техніки Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут».
Вважаю, що к.е.н., старший викладач кафедри промислового маркетингу Юдіна Наталія Володимирівна, як представник талановитої наукової молоді Національного
технічного університету України «Київський політехнічний інститут», гідна перемоги у конкурсі Президента України для молодих вчених.
Заступник завідувача кафедри промислового маркетингу з навчально-методичної роботи,
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ»
Комяков О.О.
Наталію Юдину пам'ятаю ще студенткою кафедри кібернеики хіміко-технологічних процесів хіміко-технологічного факультету НТУУ
"КПІ". Наталіє є онією з наййблискучих випускниць цієї кафери, яка готує фахівців для керування хмічними комплексами і виробництвами. На мій погляд, в її
представленій науковій розробці предствалені не лише суто економіко-маркетингові пропозиції, але нею продемонсторвано, що знання з алгритмізації, отримані
під час навчання на хіміко-технологічному факультеті вдало інтегоовані з економічними надбаннями. Работа є цілісним і логічно обгрунтовагним дослідженням,
яке дозволяє гнучко керувати масивами даних щодо рекламної дічльності. Було б доцільно ввести матеріали цієї роботи та інших публікацій авторки до сучасних
навчальних дисципілн, за якими готують фахівців з маркетнигу та рекламнох справи. Можливо було б доцільно видати такі матеріали як окремий підручник.
Хочеться пбажати Наталії Юдиній і подальших яскравих успіхів у науковій та освітницікій діяльності.
В наш час реклама становить одну з найбільш важливих маркетингових функцій, яка здійснюється абсолютною більшістю суб’єктів
ринкової діяльності.
Ознайомившись з науковою роботою к.е.н. Юдіної Н.В. «Управлінські рішення в рекламній діяльності поліграфічних підприємств» , хочу сказати, що тема розкрита
розширено та цікаво та являється досить актуальною, своєчасною та корисною для багатьох підприємств, а особливо для поліграфії.
Наталію Володимирівну знаю як високоосвіченого викладача та просто чудову людину і вважаю за потрібне підтримати кандидатуру Юдіної Наталії Володимирівни в
конкурсі робіт молодих вчених, яка є гідною здобуття премії Президента України 2012р.
Начальник відділу по роботі з корпоративними клієнтами
ТОВ "Лн.Юа"
Зінкевич Г.В.
Ознакомившись с кратким аннотацией и зная усердие и талант Наталии Владимировны, могу смело утверждать, что данная работа мало
того что актуальна для рынка полиграфических услуг, так еще и имеет под собой весомую теоретико-методологическую базу. Как не раз было уже замечено - основной
ценностью является применимость всех указанных рекомендаций на практике и разработанный план их внедрений.
И еще хотелось бы добавить несколько слов о самом авторе: Наталья Владимировна - это человек, который максимально посвящает себя тому делу, которым занимается,
а нестандартность мышления позволяет развивать и вносить что-то новое в свою работу. Именно поэтому нет поводов сомневаться в актуальности, достоверности,
применимости представленного научного труда!
За час мого спілкування з Наталією Володимирівною я неодноразово впевнювалась в її вмінні точно оцінювати ситуативні
умови та приймати неординарні рішення, які приводили до досягнення поставленої мети. На мою думку, це дуже важлива риса для маркетолога.
Представлена наукова робота є її підтвердженням. Вона містить не лише детально обґрунтовану теоретичну складову але й важливі розробки щодо практичного
застосування отриманих результатів. В представлених моделях аналізу ефективності рекламної діяльності містяться рекомендації, які можуть бути застосовані
не лише на підприємствах поліграфічної галузі, але вдало адаптуються для інших сфер.
В повсякденній роботі часто доводиться стикатися з необхідністю прийняття рішень щодо рекламної активності компанії в короткостроковій перспективі.
Запропонована в даній науковій роботі прогностична динамічна модель рекламного відгуку для короткострокових ситуативних умов дозволяє приймати ці рішення
раціонально та отримувати прогнозований результат.
Робота Юдіної Наталії Володимирівни, безумовно, заслуговує отримання премії Президента України для молодих вчених.
Головний спеціаліст відділу маркетингу та реклами
ТОВ ФК Центр фінансових рішень ( ТМ Кредит Маркет)
Вся научная деятельность Натальи Владимировны всегда была не разделима с практической стороной. Что в очередной раз подтверждает
рассматриваемая на конкурсе работа. Современные взгляды, нацеленность на результат, неразрывная связь теоретических основ и практических возможностей,
актуальность темы – автор продемонстрировал все необходимые характеристики качественного труда .
Особой заслугой является возможность использовать полученные экономические знания практически немедленно в различных отраслях. А факт использования материалов
работы в преподавании студентам кафедры маркетинга в НТУУ КПИ достоин отдельной благодарности автору.
Считаю что именно Наталья Владимировна, как отличный пример современного, успешного и талантливого научного деятеля, достойна премии Президента Украины для
молодых ученых.
Руководитель коммерческого отдела
Чепурной А.Г.
За пять лет обучения в КПИ было много преподавателей, но далеко не у всех получалось не только изложить материал, но и
заинтересовать студентов, не только заставить их слушать, но и вслушиваться.
У Натальи Владимировны это получалось как ни у кого другого.
И какие бы каверзные вопросы не задавали, на них всегда получали ответы, в которых был практический опыт и глубокое знание дела.
Я уверен, что представленная работа достойна высшей награды.
На сьогоднішній день питання щодо оцінки ефективності рекламної кампанії є надзвичайно актуальним в умовах пост кризової економіки.
Маркетологи-практики шукають моделі та алгоритми дій, що дозволять їм не тільки заощадити та оптимізувати рекламну компанію, а й захистити від ризиків,
забезпечити необхідний "відгук" цільової аудиторії. Відповіді на всі ці питання можна знайти у даній роботі.
Безперечно праця к.е.н. Юдіної Н.В. є суттєвим науковим доробком, але її особлива цінність полягає в тому,
що дана робота має цілком практичне підгрунтя. Надані рекомендації можна використати у практиці вітчизняних підприємств.
З повагою,
Полторак Катерина
фахівець з маркетингових досліджень компанії Іпсос Україна,
аспірантка каферди промислового маркетингу НТУУ КПІ,
лауреат стипендії КМДА 2008-2009,
лауреат стипендії ректора НТУУ КПІ 2010,
лауреат стипендії Д.Андрієвського 2011.
Представленная Натальей Владимировной работа, на мой взгляд, является очень интересной как с теоретической, так и с практической
стороны.
А как студентка Натальи Владимировны могу сказать, что она прекрасный преподаватель. На ее занятия мы ходили с огромным удовольствием, поскольку она
всегда нас учила не только "сухой" теории, но и всегда пыталась теорию "разбавить" практическими примерами с жизни. Это мне очень пригодилось в моей
нынешней профессиональной деятельности, за что очень ей благодарна.
С уважением,
Лидия Кулыба
Студентка кафедры промышленного маркетинга НТУУ "КПИ" 2005-2010 годов
Исследователь ИП "GfK Ukraine"
Питання управління рекламною діяльністю поліграфічних підприємств є насправді актуальним. Відомо, що подекуди половина коштів,
витрачени на рекламну діяльність не принесли щодного очікуваного результату. Відповідно, виникаж потреба в урегулюванні багатьох проблем, пов'язаних з рекламою.
Практичні рекомендації щодо інтсрументарію для прийняття управлінських рішень у межах згадуваної проблематики є цінним науковим доробком. А інтерпретація
застосування рекламних ефектів є цікавою як для майбутніх, так і практикуючих маректологів.
З повагою,
Світлана Ставська
аспірант НТУУ "КПІ"
Очень важно для научной работы, чтобы ее теоретические аспекты были основаны на практике, с которой мы сталкиваемся ежедневно,
и которая движет рыночную среду, тем самим, задавая ритм инновациям.
В 21 столетии так сложно открыть что-то новое, найти то, что имело свою закономерность, но не имело свое название, выражение в теоретическом мире. Для этого
нужен особенный талант, и он бесспорно есть у Наталии Владимировны.
Концепция, которая была раскрыта Н.В. в данной работе, есть воплощением правильного, грамотного и главное понятного примера изложения практики в теории.
Концепция доступна и актуальна не только в полиграфической деятельности, но и в других отраслях.
Реклама - это двигатель, которым нужно правильно управлять и это целая система, которую нужно понимать. Наталья Владимировна не просто учит, она на практике
объясняет движения и схему рекламы, учитывая ее нюансы, которые возникают с учетом проектирования на нее внешних и внутренних факторов.
"Не разрешенных вопросов не бывает - бывают вопросы, решение которых не удовлетворяет запросы". Для Наталии Владимировны нет не разрешенных вопросов, потому что
она решает их причину: почему не удовлетворен запрос? А это самое главное.
Удачи Вам, Наталия Владимировна и спасибо за Ваш непосильный труд в развитии науки!
Магистр факультета Менеджмента и Маркетинга НТТУ "КПИ"
Я считаю, что работа Юдиной Натальи Владимировны вполне заслужено выдвинута на премию Президента Украины, я скорее бы была более
удивлена если бы этого не случилось! Я горжусь тем, что Наталья Владимировна помогала мне и моим одногруппникам познавать глубины маркетинга. Наталья Владимировна
всегда отличалась от всех наших преподавателей своим инновационным подходом. Пары никогда не были скучными, потому что все подавалось логично, структурировано, да
еще и подкреплялось реальными примерами с опыта, в итоге - у меня в голове отложились все креативные идеи, все правила ведения успешного бизнеса, более того,я
стараюсь использовать эти знания на практике каждый день.
Что касается работы Натальи Владимировны, я уверена, что это не один день и даже месяц хлопотной работы, скорее года и года опыта и работы в данной сфере. Я
считаю, что ни одна книга, в которой описаны общие теоретические подходы не сравниться с работой, в которой каждое слово прошло апробацию в реальной жизни.
Ведь кто может разработать концепцию управления рекламной деятельностю полиграфических предприятий лучше, чем человек, который отдал этому года своей жизни.
Я считаю что нету ничего ценнее опыта и очень благодарна, что Наталья Владимировна поделилась им с нами.
Я считаю, что Наталья Владимировна как никто другой заслуживает эту премию, ведь ее преданность к своему дело заставляет только завидовать.
В свою очередь, желаю Наталье Владимировне только побед и новых, таких же полезных для общества работ!
З підвищенням рівня конкуренції на ринку поліграфічних послуг одним з найважливіших завдань є правильна організація рекламної
діяльності команії.
Дослідження в даній галузі дозволяють розробити правильну стратегію для існуючих ринкових умов і визначити майбутні кроки.
Дослідження, проведене Юдіною Н. В., відзначається високою науковою і практичною цінністю для галузі і є значним внеском в дослідження розвитку поліграфічної
галузі в Україні.
Свірін П.В.
,
ас., НТУУ "КПІ"
Рекламна діяльність в Україні в останні роки переживає бурхливий розвиток як у кількісному, так і в якісному виразі. Таким чином
безсумнівно, що наукова праця к.е.н. Юдіної Н.В. вносить позитивний аспект не тільки у розвиток підприємств поліграфічної діяльності, але і в розвиток ринкових
відносин в цілому. Працюючи аналітиком в багатьох ринкових спрямуваннях, в тому числі і поліграфічної галузі, хочу відмітити, що зміст розкритих питань дозволяє
стверджувати, що робота є вагомим внеском у розвитку теорії та практики управлінських рішень в рекламній діяльності поліграфічних підприємств.
Оцінюючи роботу в цілому, треба відмітити неординарність підходу до дуже складної і багатоаспектної проблематики, революційну сміливість і новаторство автора,
а головне – треба відзначити перспективність рекомендацій по цьому дослідженню не тільки для поліграфічних підприємств України, а й для підприємств країн СНД
зі схожою ринковою економікою, де вказана проблематика актуальна в сучасних умовах розвитку.
Вважаю, що праця виконана на високому науковому рівні і віддзеркалює високо науковий рівень її автора.
Також, хочу додати декілька слів про Наталію Володимирівну як про людину та викладача, що являється унікальним представником наукового світу, яка може з легкістю
проводити паралелі між практикою та теорією; вдало та ефективно впроваджувати сучасні мультимедійні методики у навчання, що є значним мотиваційним фактором для
наукового середовища. Бажаю успіхів Наталії Володимирівні у науково-педагогічній діяльності!
Цапук Олена
Головний аналітик відділу аналізу ринків аналітичного департаменту Pro-Consulting.
Аспірант НТУУ «КПІ».
Дуже важливою конкурентною перевагою представленої НТУУ «КПІ» наукової праці к.е.н. Юдіної Н.В. є її ринкова конкретизація і
практична спрямованість. Саме цього дуже не вистачає більшості сьогоднішніх теоретичних робіт. Адже впровадження концепції соціально-етичного маркетингу у
практику промислових підприємств України дає можливість вирішити багато пріоритетних завдань, необхідних для ефективного функціонування економіки індустріальної
держави. Рекламна діяльність поліграфічних підприємств має свої особливості. Автором в роботі запропонований глибокий аналіз теоретичних і методологічних засад,
легкий для розуміння та користування алгоритм розробки управлінських рішень в рекламній діяльності поліграфічних підприємств. Урахування специфіки ринку
рекламно-поліграфічної продукції у наданих практичних порадах до організації рекламної діяльності поліграфічних підприємств повинно сприяє підвищенню
ефективності функціонування вітчизняних виробників. Це допоможе їм при виході з кризи повністю реалізувати власний виробничий потенціал, ефективно скористатися
до 2015 року державною підтримкою у вигляді дотацій, сформувати базу потенційних клієнтів та відчути результати побудови стосунків із споживачами, позитивного
ставлення до конкретного поліграфічного підприємства.
Вважаю наукову працю к.е.н. Юдіної Н.В. «Управлінські рішення в рекламній діяльності поліграфічних підприємств» актуальною, важливою для економіки України у
цілому та для поліграфічної галузі зокрема, а представника НТУУ «КПІ» Юдіну Н.В. гідною здобуття Премії Президента України для молодих вчених!
Салухіна Н.Г., к.т.н., доцент, доцент кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Мені завжди подобались наукові роботи Наталіїї Володимирівни через їх змістовність, структурованість, простоту розуміння та цікавість. Дана робота стане в пригоді поліграфічним підприємствам, зважаючи на те, як Наталія Володимирівна детально проаналізувала ситуацію, врахувавши всі можливі фактори та їх вплив. Досить мало наукових робіт на подібну тему легко сприйняти, а цю роботу не доводилось перечитувати щоб зрозуміти її суть. Я в захваті. Наталія Володимирівна, так тримати!!!
Обгрунтоване прийняття управлінських рішень є вкрай важливим для будь-якого підприємства, особливо в сучасних умовах обмеженості
ресурсів, нестабільного ринкового середовища, загострення конкуренції. Дослідження Юдіної Наталії Володимирівни є актуальним для вітчизняних підприємств
поліграфічної галузі та свідчить про високий науковий рівень автора.
Павленко Т.В.
к.е.н., НТУУ "КПІ"
Наталію Володирівну знаю як надзвичайно талановитого виклада! Я з величезним бажанням ходив на всі пари з маркетенгу. Лекції і
практичні занняття наповненні масою прикладів, цікавою аналітикою, практичними завданнями, комплексним підходом до проблематики питання, креативом і, що не
менш важливо, позитивом. Можу сказати таке, що Наталія Володимирівна виступає яскравим прикладом для сучасних педагогів, педагогом нової генерації адже хто
краще може навчити успіху, як не успішна людина, знавець своєї справи. Хочу приєднатись до всіх позитивних відгуків про даного професіонала.
Бажаю вам успіху і наснаги у вашій роботі. Підкорення професійних вершин!
Очень интересная работа, помогает осмыслить всю глубину рассматриваемой проблемы. В своей работе, автор Юдина Н., ("Управленческие
решения в рекламной деятельности полиграфических предприятий") исследовала эффективность организации рекламной деятельности на предприятиях, а также привела
усовершенствованные управленческие решения по улучшению рекламной деятельности, именно, полиграфических предприятий.
Читателям становится понятно актуальные проблемы, которые существуют в этой отрасли и пути их решения. В ходе работы раскрыта роль рекламной деятельности
(рекламной стратегии). Она является важным фактором, способствующим сохранению и укреплению позиций предприятий на рынке, также немаловажной ее функцией
является способность соединить умение занять должное "место на сцене", выделиться среди конкурентов на одном и том же рынке (в условиях жесткой конкуренции
для украинских полиграфических предприятий это очень важный аспект).
Правильно спланированная производственная деятельность любого предприятия, в том числе и полиграфического, ориентирована на перспективу и направлена не только
на получение прибыли, но и на удовлетворение нужд потребителей, является тем, к чему украинским предприятиям следует стремиться.
Автор работы предлагает украинским предприятиям использовать не только опыт зарубежных стран в этой области, но и разрабатывать свои рекламные технологии с
целью повышения конкурентоспособности рынке.
Так как реклама является своеобразным индикатором коммерческой деятельности предприятия, своеобразной формой коммуникаций, то наметившаяся тенденция к повышению
качества рекламных кампаний и росту их эффективности отражает позитивные изменения в области управления и функционирование предприятия в условиях украинских
рыночных реалий.
В связи с этим представленные автором Юдиной Н. управленческие решения по интенсификации рекламной деятельности позволит конкурировать украинским полиграфическим
предприятиям и их рекламным продуктам на мировом уровне.
Спасибо большое автору Юдиной Н. за ее работу и за ее вносимый вклад в понимание насущных проблем, которые назревают и являются актуальными при нынешней ситуации
в стране.
Необходимо отметить, что данная научная работа является завершенным исследованием, выполнена на высоком уровне, а ее автор - кандидат экономических наук, старший
преподаватель кафедры промышленного маркетинга НТУУ «КПИ» Юдина Наталия Владимировна заслуживает на соискание премии Президента Украины для молодых ученых в
2012-2013 учебном году.
Робота Юдіної Наталії Володимирівни виконана на високому науковому рівні. В дослідженні присутнє змістовне обґрунтування, вдало використаний математичний апарат. Розроблена в роботі схема прийняття управлінських рішень в рекламній діяльності має суттєву емпіричну базу, що підтверджує її релевантність та доцільність. Крім того, треба зазначити, що розробки науковця мають прикладний характер з певними ознаками універсальності і в перспективі подальших досліджень можуть бути застосовані в інших галузях економіки України. Розроблені в роботі рекомендації є достатньо детальними і здатні підвищити економічний ефект підприємств поліграфічної галузі.
Не все вузы могут похвастаться преподавателями, которых обожают студенты. Их лекции и практические занятия посещают с удовольствием и
без прогулов. Юдина Наталья Владимировна является одним из таких преподавателей.
Наталья Владимировна хороший преподаватель, который способен доступно и интересно донести информацию до студентов. Чувствуется творческий подход и интерес к
своему делу при прослушивании лекционного материала. Наталья Владимировна во время лекции соблюдает логику в изложении, демонстрирует культуру речи. Располагает
к себе манерой поведения, широкой эрудицией, умеет вызвать и поддержать интерес аудитории к предмету. Задает вопросы, побуждает к осмыслению материала; ориентирует
на использование изучаемого материала в будущей деятельности.
Это не просто преподаватель - это Учитель. Всегда заинтересован в понимании, а не в зазубривании студентами материала, интересно и с душой излагает мысли по
предмету - и просто, по-человечески дает добрые жизненные советы.
После ознакомления с данной научной работой, у меня не возникает никаких сомнений, относительно получения Натальей Владимировной премии Президента Украины для
молодых ученых!
Впровадження маркетингу та менеджменту в практиці поліграфічних підприємств досить невеликі на сьогоднішній день. Дана робота
досліджена та обґрунтована науковими та маркетинговими інструментаріями та має вагомий внесок у теорію прийняття управлінських рішень в рекламній діяльності
поліграфічних підприємств. На мою думку дані дослідження знайдуть практичне застосування не лише в поліграфічних але й інших виробничих підприємствах України.
Мені випала нагода працювати з Наталією Володимирівною так як вона була моїм науковим керівником в написанні бакалаврської роботи, разом ми написали не одну статтю.
Приємно, що Наталія Володимирівна не покидає проблему, а продовжує її опановувати шляхом публіцистичної діяльності. Адже автор є компетентний та досвідчений фахівець,
яка вміло та дещо креативно перетворює теорію в практику, де я переконалася на незабутніх лекціях.
Вважаю, що к.е.н. Юдіна Наталія Володимирівна заслуговує на здобуття премії Президента України для молодих вчених та на її присудження!!!
Успіхів Вам, Наталія володимирівна!!
З повагою, Удод О.В. (випускниця ФММ 2012року)
Данная работа является образцом эффективного соединения прикладного маркетингового исследования с чёткой практической направленностью и фундаментально проработанной методологической составляющей. Вызывает интерес глубинный многофакторный анализ рыночной среды с учётом специфики взаимосвязей действующих субъектов на каждом уровне производственной цепи. Также заслуживает внимания и предложенная модель исследования влияния рекламной кампании на сознание потребителя в динамике. Исходя из вышесказанного, работа Наталии Юдиной заслуживает присуждения премии Президента Украины.
Работа Наталии Владимировны Юдиной производит впечатление обстоятельного научного исследования, которое безусловно обладает теоретической и практической
значимостью в сфере маркетинга. Представленный труд вызывает интерес даже у непосвященного читателя. Четко сформулированна и понятна научная новизна разработки.
Представлена обширная апробация исследования на научных конференциях и семинарах. Описание достигнутых результатов заставляет задуматься об обширных знаниях в
данной области, превосходном владении материалом и невероятном трудолюбии автора. Особо хочу отметить безупречную логику построения и последовательность подачи
материала. Основываясь на вышеизложенном, считаю Наталию Владимировну Юдину достойной присуждения премии Президента Украины для молодых ученых.
С уважением,
Яна Сергеевна Грищенко
преподаватель кафедры английского языка технической направленности №1, ФЛ НТУУ"КПИ"
аспирантка кафедры английской филологии ИФ КНУ имени Тараса Шевченко
Après avoir lu le travail de Natalia Yudina, je voudrais exprimer mon avis. Actuellement, ce travail est très pertinent dans le marché
qui ne peut pas à surmonter les effets de la crise des années précédentes. Élaboration du concept de gouvernance dans le domaine des activités publicitaires des
entreprises d'impression peut effectivement être utilisée pratiquement par toutes les sociétés liées à la polygraphie.
Je crois que le travail est digne de la Récompense Présidentielle de L`Ukraine et Natalia Yudina est le meilleur candidat.
Kseniya Pidmogylna,
Université Nationale Technique de Kiev, 2007-2012, Master du Marketing Industriel
Université du Maine, 2011-2012, Master MANAGEMENT, Les affaires internationales
Participant de la programme ISFRADA 2012-2013, Lille France
Lauréat de la compétition Case Champ, demi-finaliste, 2010
Lauréat de la compétition B2B Marketing, 2009, 1ère place
Работа Н.В. Юдиной является очень интересной и полезной, как для теоретиков маркетинга, так и для работников сферы маркетинга и
рекламы. Главным теоретическим достижением автора можно считать разработанную концепцию управления рекламной деятельностью полиграфических предприятий на основе
ситуативного подхода. Наталия Владимировна достойный кандидат на эту премию хотя бы потому, что сумела стать своеобразным наставником для всех студентов, у
которых преподает. Как на лекциях, так и за дверями аудитории не раз помогала и мне советом и рекомендацией.
Кашпур Ольга,
Account Executive, Think! McCannEricksonn