* До урочистої події святкування 50-річчя Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу міждисциплінарна науково-практична конференція вперше проводиться в інноваційному відео-форматі. Це зближує науковців, інноваторів, творчих особистостей і відкриває віртуальний шлях для подальшої плідної співпраці з однодумцями!
Бібліографічний опис мережного наукового видання (для цитування):
Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва [Електронний ресурс] : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [уклад. Л. І. Юдіна]. – Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf . − Укр., англ., польськ., рос., – Назва з титул. екрана. – ISBN 978-966-97581-7-0 : доступ вільний.
Marketing and Controlling: Contemporary Challenges of Entrepreneurship [Electronic resource] : Collection of Materials of the Multidisciplinary Scientific and Practical Conference, Kyiv, Ivano-Frankivsk, November 30th, 2017 / [compiler L. I. Yudina]. – Electronic data (6,2 Mb). − Кyiv : Yudina L. I., 2017. − Access mode : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf . − Ua, Eng, Pol, Ru. – Title. – ISBN 978-966-97581-7-0 : free.
Юдіна Л. І. Редакційна стаття до мережного наукового видання «Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва» [Електронний ресурс] / Л. І. Юдіна // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=8. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Вельмишановні Автори, Читачі! Перед вами незвичайне Видання, яке, з одного боку, слід вважати експериментальним дослідженням, а з іншого, - результатом стратегічної програми! Експериментом є те, що Видання є міждисциплінарним, хоча оголошена тематика, на перший погляд, може здаватися достатньо спеціалізованою… Але, маркетинг і контролінг – це ті інструменти, що повинні сьогодні супроводжувати всі сфери життя і діяльності людства для їх ефективного функціонування. Так, завдяки Авторам Видання поєднало дуже різноплановий матеріал... Це підтверджує, що Автори трактують оголошену тематику більш широко, та їх підхід свідчить про готовність науки і бізнесу до наукових перетворень з метою формування інноваційного міждисциплінарного знання! А яким саме воно буде, покаже час.
Але конкретні результати такої стратегічної міждисциплінарної взаємодії вже є! Мова йде про сам факт проведення на технологічній базі Nonfiction-видавництва Порталу #Футуролог цієї цільової міждисциплінарної науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, з чим ще раз сердечно вітаємо увесь колектив ВНЗ в особі ректора академіка НАН України, д.т.н., проф. Крижанівського Євстахія Івановича, під патронатом якого пройшла конференція, а також академіка УНГА, д.е.н., проф., директора Інституту економіки та управління в нафтогазовому комплексі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Гораль Ліліану Тарасівну!
При цьому особливу подяку і привітання висловлюємо д.е.н., проф. Перевозовій Ірині Володимирівні, завідувачу кафедри маркетингу і контролінгу Інституту економіки та управління в нафтогазовому комплексі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, а також колективу кафедри маркетингу і контролінгу! Адже ідея цього унікального заходу виникла за спільною ініціативою, а також персональною підтримкою саме д.е.н., проф. Перевозової Ірини Володимирівни, яскравого інноватора, сміливого науковця та справжнього реформатора української науки! Особливо пишаємося тим, що Ірина Володимирівна є Автором публікацій у Nonfiction-видавництві Порталу #Футуролог, оскільки результатом цієї спочатку наукової, а потім інноваційної співпраці Nonfiction-видавництва з Автором стало те, що ця науково-практична конференція стала не тільки персоналізованою (присвяченою конкретному ВНЗ і його важливій події), не тільки була проведена на зовнішній для ВНЗ ІКТ-платформі видавництва, але й також вперше в Україні відбулася в інноваційному і вільному форматі відео-доповідей Учасників конференції!
...Відкрити/закрити повний текст
З повагою і вдячністю до кожного нашого Автора і Читача,
Юдіна Лариса Іванівна,
директор Nonfiction-видавництва
Порталу #Футуролог (futurolog.com.ua)
P.S. У межах редакторської колонки, перш ніж відкрити Конференцію, присвячену святкуванню 50-річчя Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, пропоную прочитати один нетрадиційний матеріал і цікаву точку зору одного з наших Авторів, який, на наш погляд, максимально точно описує кожного(!!!) Учасника цієї конференції: кожний з них – ГЕНІЙ!
Латанский Н. В.
Раскрыть гения в каждом*
Латанский Н. В. Раскрыть гения в каждом [Електронний ресурс] / Н. В. Латанский // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=10. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Гораль Л. Т. Вітальне слово директора Інституту економіки та управління в нафтогазовому комплексі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу ГОРАЛЬ ЛІЛІАНИ ТАРАСІВНИ [Електронний ресурс] / Л. Т. Гораль // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=16. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Перевозова І. В. Вітальне слово завідувача кафедри маркетингу і контролінгу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу ПЕРЕВОЗОВОЇ ІРИНИ ВОЛОДИМИРІВНИ [Електронний ресурс] / І. В. Перевозова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=19. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Солоха Д. В. Значення синергетичного підходу для ефективного управління розвитком промислових підприємств [Електронний ресурс] / Д. В. Солоха // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=21. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Nesterak J. Współczesne koncepcje zarządzania wspomagające controllera [Electronic resource] / J. Nesterak, O. Malinovska // Marketing and Controlling: Contemporary Challenges of Entrepreneurship: Collection of Materials of the Multidisciplinary Scientific and Practical Conference, Kyiv, Ivano-Frankivsk, November 30th, 2017 / [compiler L. I. Yudina]. – Electronic data (6,2 Mb). − Кyiv : Yudina L. I., 2017. − Access mode: http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=25. − Ua, Eng, Pol, Ru. – Title. – ISBN 978-966-97581-7-0 : free.
Панкевич О. В. Проблеми закріплення конкурентних позицій національних компаній на глобальних сегментах [Електронний ресурс] / О. В. Панкевич, Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=28. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Бєлякова О. В. Оцінка управління ефективним розвитком потенціалу системоутворюючих підприємств регіону [Електронний ресурс] / О. В. Бєлякова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=31. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Кропельницька С. О.
Інституційні мережі у забезпеченні інноваційного регіонального розвитку
Кропельницька С. О. Інституційні мережі у забезпеченні інноваційного регіонального розвитку [Електронний ресурс] / С. О. Кропельницька // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=34. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Перевозова І. В. Фактори формування конкурентних переваг підприємств нафтогазового комплексу [Електронний ресурс] / І. В. Перевозова, Н. А. Даляк, К. О. Литвинська // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=36. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Пілка М. С.
Економічні важелі зростання власного видобутку вуглеводнів в Україні
Пілка М. С. Економічні важелі зростання власного видобутку вуглеводнів в Україні [Електронний ресурс] / М. С. Пілка // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=38. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Лебега О. В.
Сланцевий газ, як стратегічний ресурс для економіки України
Лебега О. В. Сланцевий газ, як стратегічний ресурс для економіки України [Електронний ресурс] / О. В. Лебега // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=42. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Перевозова І. В., Калантай Н. В.
Проблеми та передумови активізації екомаркетингу в Україні*
Перевозова І. В. Проблеми та передумови активізації екомаркетингу в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Перевозова, Н. В. Калантай // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=45. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Обельницька Х. В. Щодо впровадження концепції екологічного маркетингу вітчизняними підприємствами [Електронний ресурс] / Х. В. Обельницька, Р. В. Ковцун // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=48. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Лисий В. А., Юрченко Н. Б.
Екомаркетинг: проблеми, перспективи і зловживання*
Лисий В. А. Екомаркетинг: проблеми, перспективи і зловживання [Електронний ресурс] / В. А. Лисий, Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=51. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Болонна М. В., Данилюк М. О.
Про енергозбереження та енергоефективність у газотранспортній галузі
Болонна М. В. Про енергозбереження та енергоефективність у газотранспортній галузі [Електронний ресурс] / М. В.Болонна, М. О. Данилюк // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=54. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Мохненко А. С. Чинники, що стримують і уповільнюють процес розвитку АПК на інноваційній основі [Електронний ресурс] / А. С. Мохненко, О. М. Федорчук // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=57. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Сулига А. О.
Актуальні тенденції ефективного функціонування ринку олійних культур
Сулига А. О. Актуальні тенденції ефективного функціонування ринку олійних культур [Електронний ресурс] / А. О. Сулига // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=61. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Novуtska I. V.
Promoting Facilities of Organic Production in European Countries
Novуtska I. V. Promoting Facilities of Organic Production in European Countries [Electronic resource] / I. V. Novуtska // Marketing and Controlling: Contemporary Challenges of Entrepreneurship: Collection of Materials of the Multidisciplinary Scientific and Practical Conference, Kyiv, Ivano-Frankivsk, November 30th, 2017 / [compiler L. I. Yudina]. – Electronic data (6,2 Mb). − Кyiv : Yudina L. I., 2017. − Access mode: http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=63. − Ua, Eng, Pol, Ru. – Title. – ISBN 978-966-97581-7-0 : free.
Вировська Д. М.
Обгрунтування необхідності служби контролінгу в управлінні підприємством
Вировська Д. М. Обгрунтування необхідності служби контролінгу в управлінні підприємством [Електронний ресурс] / Д. М. Вировська // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=65. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Долішня Т. І.
Контролінг та управлінський облік: сутність, перспективи
Долішня Т. І. Контролінг та управлінський облік: сутність, перспективи [Електронний ресурс] / Т. І. Долішня // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=68. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Гребець О. Б.
Контролінг як технологія антикризового управління підприємством
Гребець О. Б. Контролінг як технологія антикризового управління підприємством [Електронний ресурс] / О. Б. Гребець // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=70. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Савчук Л. М. Практичні аспекти суспільного контролінгу за ходом реалізації реформ у вітчизняній системі охорони здоров’я [Електронний ресурс] / Л. М. Савчук // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=73. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Лісова О. В. Щодо застосування контролінгу інвестиційних проектів модернізації і технічного оновлення виробництва підприємствами магістрального транспорту газу [Електронний ресурс] / О. В. Лісова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=75. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Хвостіна І. М.
Управління ризиками в системі забезпечення стратегічної стійкості підприємств
Хвостіна І. М. Управління ризиками в системі забезпечення стратегічної стійкості підприємств [Електронний ресурс] / І. М. Хвостіна // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=77. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Білий М. М.
Бізнес-інкубатори: особливості створення та функціонування в Україні та світі
Білий М. М. Бізнес-інкубатори: особливості створення та функціонування в Україні та світі [Електронний ресурс] / М. М. Білий // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=80. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Чабан І. Ю., Остафійчук Г. П.
Суть малого та середнього підприємництва
Чабан І. Ю. Суть малого та середнього підприємництва [Електронний ресурс] / І. Ю. Чабан, Г. П. Остафійчук // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=83. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Даляк Н. А. Сучасні підходи до активізації маркетингової діяльності малого і середнього бізнесу [Електронний ресурс] / Н. А. Даляк, І. Р. Попадинець // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=86. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Дробко В. І. Маркетинговий план як інструмент підвищення конкурентної спроможності підприємства [Електронний ресурс] / В. І. Дробко, Д. Д. Перевозова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=89. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Френдій І. Т., Малинка О. Я.
Процес формування комплексу маркетингу підприємства
Френдій І. Т. Процес формування комплексу маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / І. Т. Френдій, О. Я. Малинка // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=91. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Перевозова І. В. Актуалізація дослідження гендерних атрибутів в процесі управлінської комунікації [Електронний ресурс] / І. В. Перевозова, В. Б. Куян // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=93. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Шевченко О. Л.
Виклики сучасних ринків та ідентифікація брендів
Шевченко О. Л. Виклики сучасних ринків та ідентифікація брендів [Електронний ресурс] / О. Л. Шевченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=95. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Кравчук Ю. С.
Новий товар та сучасні методи його тестування
Кравчук Ю. С. Новий товар та сучасні методи його тестування [Електронний ресурс] / Ю. С. Кравчук // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=97. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Шлапак Н. С.
Методи дослідження якості товару в маркетингових дослідженнях
Шлапак Н. С. Методи дослідження якості товару в маркетингових дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. С. Шлапак // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=99. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Серкутан Т. В.
Пробний маркетинг як інструмент запобігання можливих помилок підприємств на ринку
Серкутан Т. В. Пробний маркетинг як інструмент запобігання можливих помилок підприємств на ринку [Електронний ресурс] / Т. В. Серкутан // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=101. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Гуменюк В. В. Курортна дестинація: генезис поняття та прикладні аспекти його застосування в системі маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / В. В. Гуменюк // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=103. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Нижникевич Н. Я. Окремі аспекти підвищення ефективності збутової та комунікаційної політики торгівельного підприємства [Електронний ресурс] / Н. Я. Нижникевич, Ю. С. Кравчук, В. А. Петришин // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=106. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Малинка О. Я. "The Future of Marketing Capability" – загальні контури майбутнього маркетингу підприємств [Електронний ресурс] / О. Я. Малинка // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=109. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Іванова М. О.
Тенденції розвитку людського потенціалу в Україні
Іванова М. О. Тенденції розвитку людського потенціалу в Україні [Електронний ресурс] / М. О. Іванова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=112. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Вербовська Л. С., Біла Е. Я.
Управління розвитком персоналу в умовах змін
Вербовська Л. С. Управління розвитком персоналу в умовах змін [Електронний ресурс] / Л. С. Вербовська, Е. Я. Біла // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=115. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Михайлюк О. В. Особливості маркетингової програми реалізації інтелектуальних продуктів [Електронний ресурс] / О. В. Михайлюк, Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=117. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Крихівська Н. О. Концептуальна схема механізму управління партнерськими відносинами між виробничими, освітніми та науковими структурами [Електронний ресурс] / Н. О. Крихівська // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=120. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Юрченко Н. Б.
Гейміфікація як елемент освітнього маркетингу*
Юрченко Н. Б. Гейміфікація як елемент освітнього маркетингу [Електронний ресурс] / Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=123. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Новохацька Т. С. Виховання музично-естетичного смаку майбутніх вчителів музичного мистецтва на основі традиційної японської музики [Електронний ресурс] / Т. С. Новохацька // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=126. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Муходінова К. М.
Електронне навчання. Його переваги та розвиток у майбутньому*
Муходінова К. М. Електронне навчання. Його переваги та розвиток у майбутньому [Електронний ресурс] / К. М. Муходінова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=132. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Гаврилюк К. Ю. Інноваційний маркетинговий підхід до виховання дітей як тренд сучасності [Електронний ресурс] / К. Ю. Гаврилюк, О. В. Парасюк // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=135. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Федунків М. Л., Юрченко Н. Б.
Небезпеки інтернет-маркетингу*
Федунків М. Л. Небезпеки інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / М. Л. Федунків, Н. Б. Юрченко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=138. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Шрейдер А. О., Дмитрів Б. В.
Вплив штучного інтелекту на економіку та суспільство*
Шрейдер А. О. Вплив штучного інтелекту на економіку та суспільство [Електронний ресурс] / А. О. Шрейдер, Б. В. Дмитрів // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=141. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Волосова Т. А.
Технологія «Розумний Дім»: майбутнє вже поруч*
Волосова Т. А. Технологія «Розумний Дім»: майбутнє вже поруч [Електронний ресурс] / Т. А. Волосова // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=144. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Калантай В. В., Барабалюк Р. С.
Особливості інтернет – маркетингу
Калантай В. В. Особливості інтернет – маркетингу [Електронний ресурс] / В. В. Калантай, Р. С. Барабалюк // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=147. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Трушкіна Н. В.
Збутова діяльність підприємств у системі електронної комерції
Трушкіна Н. В. Збутова діяльність підприємств у системі електронної комерції [Електронний ресурс] / Н. В. Трушкіна // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=150. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Мізерак А. Б.
Шахрайство при інтернет-торгівліі: схеми та аспекти запобігання
Мізерак А. Б. Шахрайство при інтернет-торгівліі: схеми та аспекти запобігання [Електронний ресурс] / А. Б. Мізерак // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=153. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Блінова А. П., Руденко Л. А.
Дослідження інтернет-аудиторії
Блінова А. П. Дослідження інтернет-аудиторії [Електронний ресурс] / А. П. Блінова, Л. А. Руденко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=156. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Тараєвська Л. С., Петришин В.
Комплекс маркетингових комунікацій веб-студій
Тараєвська Л. С. Комплекс маркетингових комунікацій веб-студій [Електронний ресурс] / Л. С. Тараєвська, В. Петришин // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=158. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Кононенко К. А., Пирог В. О.
Розвиток та сучасний стан веб-дизайну*
Кононенко К. А. Розвиток та сучасний стан веб-дизайну [Електронний ресурс] / К. А. Кононенко, В. О. Пирог // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=161. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Гуйдаш Т. І. Порівняльний аналіз веб-сайтів європейських та вітчизняних АЗС [Електронний ресурс] / Т. І. Гуйдаш, Д. Д. Перевозова, О. Б. Василик // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=164. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Нагорнюк К. О. Особливості ефективної субкультури інтернет-магазину на прикладі ALIEXPRESS [Електронний ресурс] / К. О. Нагорнюк, Н. О. Мельник // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=168. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Глоба М. С. Використання технологій VR та AR в маркетингу на ринках будівництва, проектування та дизайну [Електронний ресурс] / М. С. Глоба, В. О. Наконечна, К. І. Охріменко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=170. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Міщенко В. О. Особливості державного регулювання Bitcoin в Україні та закордоном [Електронний ресурс] / В. О. Міщенко, Н. А. Чепкий, К. І. Юхименко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=174. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Алєксєєв А. Р. Ефіріум як інновація ринку криптовалюти [Електронний ресурс] / А. Р. Алєксєєв, О. В. Парасюк, Ф. С. Тарасенко, П. П. Ющенко // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=177. − ISBN 978-966-97581-7-0.
Юдіна Н. В.
Комерціалізація інтелектуального ресурсу*
Юдіна Н. В. Комерціалізація інтелектуального ресурсу [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : збірник матеріалів міждисциплінарної науково-практичної конференції, Київ, Івано-Франківськ, 30 листопада 2017 р. / [ уклад. Л. І. Юдіна]. − Електронні дані (6,2 Мб). − Київ : Юдіна Л. І., 2017. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/7/Zbirnyk.pdf#page=180. − ISBN 978-966-97581-7-0.